روزتـــــــ مبارکــــــ مادرمــــــ
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
روزتـــــــ مبارکــــــ مادرمــــــ


نرو ای همدم تنهایی بابا، مادر

می‌شود بعد تو بابا تک و تنها، مادر

چه مگر بر سر تو رفته در آن کوچه‌ی شوم

پس از آن حادثه افتاده‌ای از پا، مادر

آخرین بار که گیسوی مرا شانه زدی

لرزه دست تو لرزانده دلم را مادر

من و بی‌مادری، ای وای، برایم زود است

کاش می‌شد که از این جا بروم با مادر

هنوز هم هر جا نامت را می‌شنوم...
به لرزه می‌افتم ماد­رم...
هر جا مادری را با فرزندش می‌بینم..
زیر لب می‌گويم من هم روزی مادر داشتم...
من هم روزی گرمای وجودش را داشتم...
مادرم ­ کاش می‌دانستی این روزها بیشتر از گذشته به وجودت احتیاج دارم..
اما می‌دانم تو هنوز هم پیش خدا واسطه‌ي حل مشکلات من هستی...
این اطمینان را، از آرامش قلبم دارم...







مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: